بلاگ

محتوای سایت خود را جهانی کنید

تولید محتوا انگلیسی راهی به سوی جهانی شدن وب سایت شما است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تولید محتوا به زبان انگلیسی یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای محسوب می شود. این نوع تولید محتوا مزایا و کاربردهای مختلفی برای یک کسب و کار به همراه دارد. از مهمترین آنها می توان به نقش پررنگ تولید محتوا انگلیسی در افزایش بازدید وب سایت و فروش و ارائه خدمات در حوزه جهانی اشاره نمود. در این مقاله سعی داریم این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دهیم.

تولید محتوا انگلیسی

چرا تولید محتوا به زبان انگلیسی ضرورت دارد؟

موفقیت یک کسب و کار در معرفی هرچه  بهتر برند و محصولات و در نهایت افزایش سهم بازار از طریق افزایش فروش و تعداد مشتریان است. تولید محتوا انگلیسی، بهترین راهکار برای کسب و کارهایی است که قصد دارند به دنیای پر رقابت جهانی برای تجارت وارد شوند. به ویژه وبسایت های شرکتی و صنعتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان خارجی، نیاز مبرم به تولید محتوا به زبان انگلیسی دارند.

مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی

  1. اگر به دنبال استحکام موقعیت خود در دنیای کسب و کار و یا در صدد ایجاد پل‌های ارتباطی در دنیای بازار آنلاین هستید. باید شبکه‌ی ارتباطی خود را گسترش دهید. تولید محتوا انگلیسی باعث می‌شود تا از مرزهای جغرافیایی فراتر روید.
  2. زبان انگلیسی، زبان رسمی کشورهای مهم در حوزه اقتصادی است.  بسیاری از افرادی که حتی زبان انگلیسی زبان مادریشان نیست، برای سرچ در گوگل از این زبان استفاده می‌کنند. اینگونه به نتایج بیشتر و موثق‌تری دست پیدا میکنند. پس شما درواقع با تولید محتوا به زبان انگلیسی، مخاطبان خود را بین‌المللی می‌کنید.
  3. موفقیت آنلاین یک سایت به سئوسازی و رتبه‌ آن از سوی گوگل بستگی دارد. با تولید محتوا به زبان انگلیسی ترافیک سایت خود را افزایش می‌دهید. این باعث تاثیرگذاری در رتبه‌ی شما و شناخته شدن کسب و کارتان خواهد شد.
  4. وقتی شما تولید محتوا انگلیسی انجام دهید، درواقع به مخاطبان نشان می‌دهید که به بازارها و شبکه‌های ارتباطی گسترده‌تری دسترسی دارید. در غیر این صورت از محتوای انگلیسی استفاده نمی‌کردید. این امر باعث افزایش اعتماد آن‌ها به تجارت شما، اطلاعات داده شده و محصولات موجود در سایت می‌شود.  از طرفی در حیطه‌ بازاریابی نیز تصویر بهتری از خود ارائه می‌دهید.
تولید محتوا انگلیسی

رقابت در دنیای جهانی با تولید محتوا انگلیسی

در طول دهه ‌های متوالی ارتباط و تجارت تنها به افراد حاضر در یک جامعه‌ یا در یک کشور محدود نمی باشد. امروزه به لطف تکنولوژی و زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین‌المللی در میان تمام افراد دنیا. افراد می‌توانند با مردم خارج از دایره‌ی جامعه‌ی خود نیز ارتباط داشته باشند. این ارتباط جهانی همراه با پیشرفت تکنولوژی فضاهای مجازی و سایت‌ها به یک پل ارتباطی بسیار قوی برای انتقال دانش، گسترش تجارت، مبادله‌ی کالا و… تبدیل شده‌ است. پس چنانچه  تصمیم دارید تا سایت و کسب و کار خود را از دایره‌ محدود افراد هم ‌زبان و هم وطن خود خارج کنید. تولید محتوا انگلیسی یک راه‌ حل کلیدی برای شما محسوب می‌شود.

کارشناس تولید محتوا انگلیسی چه مهارت هایی دارد؟

در تولید محتوا به زبان انگلیسی، محتوا به زبان دیگر غیر از زبان مادری تولید و منتشر می شود.  در نتیجه کارشناس تولید محتوا برای این زبان نیاز به دانش و تخصص بیشتری برای نگارش متون دارد. در تولید محتوا به زبان انگلیسی، نگارنده علاوه بر آشنایی و تسلط بر اصول تولید محتوا بر پایه سئو باید به زبان انگلیسی نیز اشراف کامل داشته باشد. تا بتواند مفاهیم مورد نظر را به زبان انگلیسی برگرداند. لازم به ذکر است که برای نگارش تولید محتوای انگلیسی نیازی به داشتن مدرک آیلتس و تافل نمی باشد. بلکه دانش انگلیسی در سطح متوسط و البته اشراف بر گرامر و نحوه نگارش و به اصلاح رایتینگ ضروری است.

تولید محتوا انگلیسی

تعرفه تولید محتوا انگلیسی

حال که با اهمیت و مزایای تولید محتوا به زبان بین المملی آشنا شده اید. شاید این سوال در ذهن شما نقش بسته باشد که هزینه تولید محتوا انگلیسی چقدر است. چگونه محاسبه می‌شود؟ در جواب باید بگوییم که هزینه‌ تولید محتوا انگلیسی به عوامل مختلف و گوناگونی بستگی دارد. همچنین با توجه به نوع سفارش مشتری می‌تواند طیف قیمتی متغیری داشته باشد.

متن محتوا جدید و تالیفی باشد.

اگر شما بخواهید متن تهیه شده کاملاً تالیفی باشد. آنگاه نویسنده‌ محتوا از منابع گوناگونی استفاده خواهد کرد. تا سفارش شما را انجام دهد. در این صورت متن کاملاً خاص و منحصر به فرد خواهد بود. که البته پیاده سازی آن هم نیازمند زمان و هزینه بیشتری خواهد بود.

محتوا از یک منبع خاص ترجمه و بازنویسی شود.

در حالت دوم ممکن است خودتان یک مقاله و یا یک لینک را در نظر داشته باشید. تنها مطالب موجود در همان را بخواهید. پس سفارش بازنویسی مطلب را میدهید. به طبع هزینه‌ بازنویسی محتوای انگلیسی از یک منبع خاص از مورد قبل کمتر خواهد بود. هزینه‌ متن تالیفی توسط خود نویسنده بیشتر از آن است.

تولید محتوا انگلیسی

تعداد کلمات به کار رفته در محتوا

تعداد کلمات و تعداد مقالات در هزینه‌ تولید محتوا انگلیسی تاثیرگذار خواهند بود. اگر تعداد کلمات سفارش مورد نظر زیاد باشد، تیم تولید محتوا هزینه را کمتر می‌کنند و همچنین اگر تعداد مقالات شما نیز بیشتر باشد، باز هم هزینه‌ کمتری را در مقایسه با تک مقاله یا تعداد مقاله‌ی کم پرداخت خواهید کرد. در واقع، تعداد کلمات و مقالات مشمول تعرفه‌های خاص شرکت‌های تولید محتوا خواهد شد.

تخصصی یا عمومی بودن موضوع محتوا

توجه داشته باشید که تخصصی و یا عمومی بودن محتوای انگلیسی و فوری بودن آن نیز در افزایش و کاهش هزینه‌‌ها موثر است.

سخن پایانی

در نهایت هدف از همه این هزینه ها و تلاش‌ها افزایش فروش و باقی ماندن در میدان رقابت است.  اما یک چیزی در این میان نباید فراموش شود و آن جلب اعتماد مشتریان است. محتواهای تولید شده توسط سایت ‌های هر محصول، هر تجارت و هر کسب و کاری درواقع پایه و اساس اعتماد مشتریان به آن‌ها را می‌سازد.  وقتی که شما محتوا انگلیسی تولید می‌کنید، به مشتریان فعلی و احتمالی بیشتری این فرصت را می‌دهید که شما را ببینند، اطلاعات لازم را کسب کنند و محصولات شما را خریداری کنند یا از مطالب سایت شما استفاده کنند. شک نداشته باشید که این امر باعث افزایش کیفیت ارتباط، موفقیت در بازار رقابت و کسب رضایت مشتریان خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *