بلاگ

تولید محتوا سایت شخصی

امرزوه بهترین زمان برای بازاریابی تولید محتوا سایت شخصی خودتان است. بازاریابی محتوا یک نوع بازاریابی است که از زمان قدیم بوده است. برندهای شخصی گاهی اوقات بهتر از برندهای شرکتی ظاهر می‌شوند. برخی از برندهای شرکتی مورد اعتماد مردم نیستند و این بهترین فرصت برای برندهای شخصی است که به صورت آنلاین کار می‌کنند. بازاریابی در دنیای آنلاین بر پایه اعتماد بنا می‌شود. با این کار مردم بیشتر به سمت برند شما کشیده می‌شوند.

برند سازی شخصی

این واژه به بازاریابی و برندسازی می‌شود که نشان دهنده حرفه و تجربه شما در کسب و کاری است که انجام می‌دهید. که به برند شما اشاره دارد. وقتی حرف از برندسازی به میان می‌آید همه به فکر تصاویر و شعارهای شرکت‌های بزرگ می‌افتند. برندهایی مثل نایک یا اپل. شما با ایجاد یک تصویر می‌توانید تاثیر و موقعیت مناسبی را ایجاد کنید.

بازاریابی تولید محتوا

با این کار شما هویتی را برای خود ایجاد کرده‌اید که می‌توانید محتوای خود را با آن انتشار دهید. تولید محتوا سایت شخصی موضوعات مختلفی دارد. این محتوا می‌تواند معرفی یک محصول باشد یا دستور پخت غذا. اینترنت و مشتقات آن باعث افزایش تعامل یک به یک شده که این افزایش محبوبیت این بستر را بیشتر می‌کند. حتی مدیران شرکت‌های بزرگ نیز به سوی برند سازی شخصی قدمی برداشته اند.

تولید محتوا و برند شخصی

بازاریابی تولید محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتواست اما ممکن است برند شما را تبلیغ نکند. با تکرارهای متعدد و علاقه‌مندی‌ها در نهایت موجب محبوبیت و اعتماد می‌شود. محتوا می‌تواند به صورت مطالبی در سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و … باشد که منتشر کننده برای برندسازی خود از آن استفاده می‌کند. بازاریابی محتوا در موارد زیر بسیار تاثیر گذار است:

  • افزایش اختیارات
  • افزایش اعتماد و محبوبیت
  • SEO و بهبود آن
  • ایجاد سرنخ و تبدیل آن به واقعیت
سایت شخصی

با کاهش اثرات تبلیغات و افزایش انتظارات مصرف کنندگان، بازاریابی تولید محتوا سایت شخصی در فرایند ساخت، توسعه برند و فروش اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا می‌کند.

قدرت

اکثر افراد یا بهتر است بگوییم بیشتر آن‌ها برای انتخاب یک محصول به توصیه اطرافیان خود توجه می‌کنند و به آنها اعتماد دارند. این درحالی است که کمتر کسی به شعارها و پیام‌هایی که یک برند برای محصول خود دارد اعتماد می‌کنند. این همان چیزی است که سایت شخصی شما را قدرتمند می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، تولید محتوا روشی منطقی و موثر برای حفظ برند شخصی است. تولید محتوا سایت شخصی نشان دهنده کار شماست.

یعنی بیانگر این است که شما چه کسی هستید، چه کاری می‌خواهید انجام دهید و این که دیدگاهتان چیست. همه این‌ها تنها با تولید محتوا و بدون تبلیغ صورت می‌گیرد. با گذشت زمان شما مخاطبانی را جذب خود می‌کنید که به شما اعتماد دارند و شما را دنبال می‌کنند.

بازاریابی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا سایت شخصی

تولید محتوا سایت شخصی برای برندسازی بسیار اهمیت دارد. در ادامه بازاریابی محتوا، ایجاد یک برند شخصی را بررسی خواهیم کرد:

کتاب الکترونیکی:

یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد یک برند شخصی نوشتن یا تالیف یک کتاب است. نوشتن کتاب بهتر نشان می‌دهد که دیدگاه شما و درک شما از صنعتی که دارید چیست. تالیف کتاب یکی از قدرتمندترین روش‌های بازریابی تولید محتوا سایت شخصی است.

با نوشتن کتاب شما به رشد فرهنگ جامعه نیز کمک می‌کنید. کتابی بیننده را جذب می‌کند که چیزی را به آن بیاموزد یا چیزی را بیان کند که تابحال کسی به آنها نپرداخته است. وقتی که خواننده کتاب از کتاب شما لذت ببرد، ناخوداگاه برند شخصی شما در ذهنش نقش می‌بنند.

بازاریابی تولید محتوا

شاید نوشتن کتاب کمی دشوار باشد. برای این کار نیز راه‌حل‌هایی وجود دارد. شما با نوشتن مقاله‌های کوتاه می‌توانید شروع کنید و در اخر مقاله‌هایی که بیشتر مورد پسند مخاطب بوده است را در قالب یک کتاب عرضه کنید.

وبلاگ هفته نامه‌ای:

یکی از خوبی‌های تولید محتوا این است که شما به راحتی می‌توانید از هر طریقی محتوا تولید کنید. با نوشتن وبلاگ‌های کوتاه و هم‌سو با مخاطبان خود سعی کنید مخاطب را به خود جذب کنید. با این کار اگر کاربر راجب آن موضوع مطلبی بخواند اولین جستجو آن شما خواهید بود. وبلاگ نویسی در تولید محتوا سایت شخصی نتایج ثابتی دارد.

در وبلاگ نویسی سعی کنید با مخاطب ارتباط نزدیکی داشته باشید. سعی کنید خاطرات خود یا حوادث و یا تجربیات خود را با مخاطب به اشتراک بگذارید. اما توجه داشته باشید هدف شما آموزش باشد و در عین حال کمی سرگرم کننده. اما در این تولید محتوا، شما باید به صورت مداوم وبلاگ نویسی کنید.

پرسش و پاسخ:

اغلب کاربران به دنبال این هستند که کمک‌های آنلاین و سر موقع بگیرند. درست است که آن‌ها اکثرا برای پرسیدن سوال‌های خود به گوگل مراجعه می‌کنند. اما بعضا به پلتفرم‌های دیگر نیز سر می‌زنند. به تعریفی دیگر آنها به دنبال کسی هستند که این تخصص را دارا است.

به پلتفرم‌هایی بروید که بیشتر مخاطبان برای پرسیدن سوالات خود به انجا می‌روند. سوالاتی که در حوزه تخصص شما هست را پیدا کنید و به انها پاسخ دهید. حتی می‌توانید در پاسخی که می‌دهید به سایت خود لینک دهید یا سایت خود را معرفی کنید. بهتر است در شبکه‌های اجتماعی هم فعال باشید.

تولید محتوا سایت شخصی
فضای مجازی:

در جامعه کنونی همه افراد از فضای مجازی استفاده می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی، شانس شما برای شبکه سازی با مشتریان و مخاطبان را بالا می‌برد. برای  تولید محتوا سایت شخصی می‌توانید محتوایی را در  فضاهای مجازی مانند اینستاگرام و یوتیوب قرار داده و لینک آنها را در سایت خود قرار دهیدو برعکس. اگر که قصد دارید با استراتژی تولید محتوا در یوتیوب اشنا شوید، این لینک را کلیک کنید.

کلام ونداد

بازاریابی در محیط آنلاین وابسطه به تولید محتوا است. برای تولید محتوای خوب نکات بسیاری وجود دارد که تیم ونداد با در دست داشتن متخصصان در این زمینه آماده کمک به شما دوستان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *