آیا هر محتوایی به افزایش ورودی سایت من کمک خواهد کرد؟
در یک تحقیق جامع پس از بررسی پست های وب سایت ها و برخی از مطالب وبلاگ های ایرانی و خارجی، به این نتیجه دست یافته اند که هر محتوایی نمی تواند مورد پسند موتورهای جستجو گوگل واقع گردد. سپس فهرستی از 10 نوع محتوایی که افزایش ورودی سایت را در پی دارند، گرد آوری شده است. در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد.
1.مقالات دائمی
مقالات کوتاه دائمی که به آن محتوای همیشه سبز (Evergreen) نیز می گویند، بهترین نوع تولید محتوا هستند. این مقالات هیچوقت قدیمی و بیفایده نمیشوند. لذا در هر زمانی قابل استفادهاند. همین امر سبب جذب مخاطبین و افزایش ورودی سایت می گردد.
2.مقالات طولانی
نکته بسیار مهم این است که لزوما هر مقاله ی طولانی یک مقاله مفید نیست. یا هیچ ضرورتی وجود ندارد که محتوا حتما باید طولانی باشد. یا اگر شنیده اید که محتوای طولانی تر بهتر از محتوای خلاصه شده است، باید بگوییم که این تنها ظاهر ماجرا است. دلیل اصلی آنکه پیشنهاد میدهیم محتوای شما طولانی باشد آن است که به نوعی نشان دهنده تلاش شما برای پاسخ گویی به سوالات بیشتری از مخاطبین سایت خواهد بود. طولانی شدن مقالات به معنی کاهش کیفیت آنها و بی حوصله کردن خوانندگان نیست.